60

Publicerat 2013-03-16 i FOTO
I morse när jag vaknade fick jag höra skönsång från familjemedlemmarna och detta gulliga objektiv är nu mitt. ♥

Efter frukost följde jag med pappa en sväng, tog ett kliv in på Ginatricot och hittade detta fina basplagg. Bästa färgen! 
Så här såg tårtan ut innan sitt chokladöverdrag. Höll på med den hela dagen känns det som. Har dock ätit godare. >_<
Tänker aldrig försöka mig på någon annan tårta än prinsesstårta eller vanlig gräddtårta framöver, det är ändå de som smakar bäst.
Linnéa

Pitchi~

LAVENDEL HOHO~ Grattis grattis igen! ♡ Det ser ut som att du har färgat håret mörkbrunt på bilderna. *o* Du borde göra det!! ;w;

Svar: HIHI ^_^ TACK TACK IGEN ♡
Min utväxt är mörkbrun så funderar faktiskt på att tona det för att få bort det ljusa för ett tag! :D Men inte färga för du blir det ny utväxt OwO
johannalinneafoto.blogg.se

2013-03-16 @ 21:30:36
URL: http://www.pitchi.blogg.se
Pitchi~

Jag menade tona. ^^ säger alltid färga oavsett om jag menar det eller att tona, thehe.

Svar: hihi jaha men jo det kommer jag nog göra inom kort, wiie :D
johannalinneafoto.blogg.se

2013-03-16 @ 23:40:29
URL: http://www.pitchi.blogg.se

Fyll i nedanstående uppgifter:

Namn: Kom ihåg mig.

E-postadress:(publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv din kommentar här: